OBCHODNÍ PODMÍNKY PIZZA NATURA

 Tyto Obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen jako “Občanský zákoník”) vzájemná práva a povinnosti mezi společností

 

Food Natura, s.r.o.,
Se sídlem Kaprova 42/14, Praha 1, 110 00, IČ: 08619786.
www.foodnatura.cz
(dále jako „Prodávající“). 

a zákazníkem (dále jen jako “Kupující”)

 

OBJEDNÁVKA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy mezi Prodávajícím a Kupujícím, jejímž předmětem je prodej pizzy a dalších pokrmů a potravinářského zboží Prodávajícího (dále jen jako „Zboží”) (dále jen jako „Kupnís mlouva“), a jež je uzavírána prostřednictvím internetového obchodu umístěného na stránkách www.foodnatura.cz

Objednávka realizovaná přes webovou prezentaci www.foodnatura.cz bude možná k osobnímu vyzvednutí ve vybraný datum a čas. Za objednávku je možné zaplatit platební kartou.
Některé produkty mohou být dočasně vyprodány, v takovém případě Vám bude nabídnuta náhrada.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory aj.) si hradí Kupující sám, přičemž tyto se neliší od základní sazby.

 

DORUČENÍ OBJEDNÁVKY

Vaše objednávka bude možná k vyzvednutí po obdržení emailu s připravenou objednávkou.

 

Odstoupení od smlouvy

Vzhledem k povaze Zboží, které podléhá rychlé zkáze, nemá Kupující v souladu s Občanským zákoníkem právo od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu a Prodávající neposkytuje na Zboží záruční dobu.

Pokud má převzaté Zboží nedostatky (především není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady Zboží, za které Prodávající odpovídá. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti Prodávajícího za vady se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.

Pokud má Zboží vady, je možné jej reklamovat. Reklamaci musí Kupující uplatnit do 5ti dnů od převzetí Zboží. Reklamované zboží musí obsahovat alespoň 75% svého původního objemu. Reklamaci může Prodávající uplatnit telefonicky na čísle uvedeném na www.foodnatura.cz nebo emailem na info@foodnatura.cz V případě uplatnění reklamace je Kupující povinný uvést důvod reklamace a přiložit fotodokumentaci, na které je vidno závažný nedostatek v kvalitě balení, nebo gramáži dodaného Zboží. V případě uplatněné reklamace je Kupující povinen uvést důvody reklamace. Reklamace je vyřešena ihned, pokud je to možné s přihlédnutím na okolnosti reklamace. Ve složitějších případech do 3 pracovních dní od převzetí reklamovaného zboží Prodávajícím. V případě uplatněné reklamace je Kupující informován o postupu při řešení reklamace.

 

OTEVÍRACÍ DOBA

Otevírací doba provozovny pro vyzvednutí objednávky je: 
V Mokřinách 8, Praha 4, 147 00: PO 8-10, ČT 9-17, PÁ 8-10, NE 9-17
Na Radosti 419, Budova 4, Praha 5, 155 21: PO 9-17, ÚT 9-17, ST 9-17, ČT 9-17, PÁ 9-17

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Objednávkou souhlasíte se zasíláním obchodních sdělení e-mailem, sms či telefonicky. Z tohoto zasílání se můžete kdykoli odhlásit.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2022

 V Praze dne 1.1.2022